2021

SOLOMON ELIZA PARASCHIVA, căs. IRINA-SOLOMON, „Stil, limbaj, poetică muzicală în liedul românesc din a doua jumătate a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Ciprian Ion

GRECU MARIUS DANIEL, „Incursiuni în repertoriul european modern și contemporan pentru cvintet de alămuri – argumente tehnico-interpretative”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Carmen Chelaru

DUȚU MARIA MAGDALENA, „Richard Strauss – creația de lieduri. Analiză structurală și interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

ANDREEA CHINEZ căs. SIMION, „Vocea de sopran în cantatele profane și lucrările sacre ale lui Antonio Vivaldi”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă

2020

SAVIN S. CIPRIAN, „Cântarea psaltică românească în viziunea creatoare a părintelui arhidiacon Sebastian Barbu-Bucur”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

LUPAȘCU C.G. IOANA MARIA, „Franz Liszt – creațiile concertistice. Între sacru și profan, între virtuozitate și filozofie”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Tatiana Pocinoc

CLIVINSCHI V. DENIS, „Repere conceptuale și stilistice ale simfoniei contemporane. Simfonia I – Puls (creație proprie)”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Ciprian Ion

SAVA M. GEORGIANA VERONICA căs. DIACONESCU, „Pianul, partener egal al clarinetului în creaţia unor compozitori francezi şi italieni discurs, structură, stil”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

SASU CĂTĂLIN, „Repere stilistico-interpretative în sonatele și romanțele pentru vioară și pian ale compozitorului danez Carl Nielsen”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

CANTEA I. DRAGOȘ-ANDREI,  „Integrala creației pianistice a lui Leoš Janáček – transcendență prin programatism”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

2019

PERSIC V. DALIA- SIMONA CĂS. RUSU-PERSIC, „Compozitori ieșeni din a doua jumatate a secolului al XIX-lea în fonduri de bibliotecă și presa vremii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

BOANCĂ I. LIGIA căs. FĂRCĂȘEL, „Benjamin Britten şi generaţia sa. Momente culminante ale afirmării unor culturi naţionale”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

TĂNASĂ P. CARMEN căs. ALMĂȘANU, „Muzica corală neoprotestantă contemporană din România”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

BÎNZARI M. VEACESLAV, „Muzica vocală tradițională din Basarabia în trilogia umană. Nașterea – Nunta – Înmormântarea de pe Valea Prutului de Mijloc”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

MAIOR I. ANA-RUTH, „Compoziții neoclasice pentru două piane în prima jumătate a secolului XX. Analiză structurală și interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.  Laura Vasiliu

HOU FENG, „A comprehensive analysis of quattro capolavori di Alessandro Scarlatti in the last quarter of the 17th century”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

MATEI V. VIOLETA CAMELIA, „Elemente stilistice şi interpretative în muzica rusă pentru două piane”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

PINTILIE PAUL, „Perspective contemporane asupra Concertului pentru orchestră Aproape de Soare”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

ANDRONIC Ș. ALINA-ANDREEA, „Retorica discursului pianistic în epoca romantică, reflectată în procesul interpretativ”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean

CRISTEA C. CONSTANTINA EMILIA, „Creaţia pentru pian a lui Karol Szymanowski – mazurca, preludiu și sonata”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

BOROȘ P. MARIUS-CRISTIAN, „Aria sacră în creația vocal-simfonică a lui Johann Sebastian Bach”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

VRĂSMAȘ IOAN, „Prototipuri sacerdotale în opera  lui Verdi”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

MARIȘ HINSU A. FLORIN-MARIAN, „Rolurile paterne în creaţia verdiană”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

TURTĂ S. IOANA-LAURA căs. TURTĂ-TIMOFTE, „Stil și tehnică pianistică în suita pentru două piane din secolul al XX-lea”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

2018

TODICĂ N. ANIELA, „Duo-ul românesc pentru instrumente de suflat din lemn și pian (1950-1970). Aspecte structurale și interpretative”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

HARII BENIAMIN, „Principii și tehnici în arta orchestrației moderne cu referire la orchestrații proprii”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică

PAPA FILIP CRISTIAN, „Concertele pentru violoncel şi orchestră de Joseph Haydn – viziune interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

OLTEANU  PAUL, „Suita şi Sonata neoclasică pentru violă solo. Max Reger – Paul Hindemith. Corelaţii stilistico-interpretative ȋntre tradiţie şi modernitate”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

MIHAILĂ EDUARD-LUCIAN, „Sonata pentru trompetă și pian în creația compozitorilor europeni din prima jumătate a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

APOSTOLESCU GEORGE, „Secolul marilor transformări muzicale (1870-1970). Deveniri și corelații stilistice, sinestezie și interdisciplinaritate”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu

2017

FERARU D. CARMEN- VALENTINA, „Opera barocă în Anglia (secolele XVII – XVIII)”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr.  Laura Vasiliu

MUCEA G. GEORGE-TODERICĂ , „Influența folclorului în jazzul românesc” , doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

BICHIR C. ELENA-MĂDĂLINA, „Miniatura pianistică în creația lui Robert Schumann – stil și interpretare” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

ORĂȘANU C. (căs. DINULESCU)  STELUȚA LUCIA, „Ipostaze stilistico-interpretative camerale, în repertoriul muzical romantic şi postromantic dedicat harpei” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

DUMBRAVĂ V. (căs. STOICA) ANA-MARIA, „Fantezia pentru pian. repere în evoluția stilistico-interpretativă a genului (sec. XIX-XX)”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

POPA LIOARA RALUCA, „Particularităţi chopiniene în genul de sonată, poloneză, scherzo şi fantezie” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

HARITON GEORGE, „Tradiție și modernitate în sonatele și suitele pentru fagot ale lui Victor Bruns”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

IUȘCĂ (căs. CASTILLO) RAMONA MIRABELA, „Liedul spaniol în prima jumătate a secolului XX. Aspecte ale expresivității limbajului muzical”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă

SUVERGEL ADELINA DOINA, „Muzica rusă pentru pian în a doua jumătate a secolului al XIX-lea – stilistică și interpretare”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă

SUVERGEL MARIAN, „Jocurile populare românești din zona de câmpie a Banatului”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă

PASAT (căs. GUȚAN) ANDREEA-THEODORINA, „Miniatura pentru clarinet în muzica secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă

2016

ANDRIEȘ PETRONELA, „Genul muzical requiem în secolul al XX-lea”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

CHICIUDEAN I. IOAN, „Rugăciunea domnească „Tatăl Nostru” în creația muzicală universală”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu

MARUS M. LOREDANA ELENA „Miniatura pentru pian în creația muzicală românească din a doua jumătate a secolului XX”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

ROATĂ (căs. HRUBARU) LĂCRĂMIOARA- MARIA, „Vocea de soprană  lirică  de  coloratură în creația lui  Richard Strauss – „Ariadne Auf Naxos”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

CHELARIU (căs. MOŞUŢI) MARIA, „Soprana și vocalitatea oratorial-dramatică”, doctorat  profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

VĂDUVA-CLAVAC M. CAMELIA, „Perspective stilistice și interpretative asupra miniaturii vocale romantice”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică

STANCU EMIL, „Concertul pentru oboi și orchestră în muzica primei jumătăți a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică

ADAMACHI LIVIU RĂZVAN, „Cvintetul de alămuri în creația muzicală din a doua jumătate a sec. XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

CIOCOIU DANIELA-MIHAELA, „Mijloace de expresie și tehnică vocală în opera românească pentru copii”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

DRAGOȘ MIHAI COHAL, „Aspecte stilistico-interpretative în creația corală a compozitorului Arvo Pärt”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

ARVA EDIT MIHAELA, „Sonata pentru violoncel și pian în muzica rusă a secolului XX”, doctorat  profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

PRISĂCARIU VIRGIL, „Interferențe stilistico-interpretative între muzica de operă și repertoriul pentru contrabas în creația lui Giovanni Bottesini”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

HRUBARU VLAD, „Joseph Haydn – Şapte sonate pentru cvartet de coarde op. 51 „Ultimele Şapte Cuvinte ale Mântuitorului pe Cruce”.  O incursiune spirituală între imanent şi transcendent”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean

CIOTLOȘ CIPRIAN, ”O viziune interpretativă asupra sonatelor pentru violă si pian reflectată în creația lui F. Schubert, J. Brahms, M. Glinka și A. Rubinstein”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

IVANCIA CARMEN, „Ipostaze stilistico-interpretative în Concertul pentru vioară solo şi sonatele lui Wilhelm Georg Berger”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu

2015

MARISI F. ROSSELLA, „Musical creativity, political thought and power. Italy, Austria–Germany, and France in the first half of the twentieth century”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

GRIGOROPOL  ANDREIA, „Aspecte stilistice ale muzicii instrumentale de cameră compuse de Dmitri Şostakovici – în contextul creaţiei contemporane de gen”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

BALAN C. MIHAELA-GEORGIANA, „Metode de analiză și interpretare semantică în muzicologia secolului al XX-lea”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

IUȘCĂ P. GETA-DORINA, „Dimensiuni psiho-educaționale în percepția muzicii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu

CARP P. MARIANA-CRISTINA, „Implicații ale relației metodă psihopedagogică – analiză – interpretare în cicluri de pian pentru copii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu

NEZELSCHI CLAUDIA, „Interferenţe în universul componistic modern: Messiaen şi compozitorii români”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu

UNGUREANU M. MARIA-CRISTINA, „Compozitorul Remus Georgescu”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu

POSTICĂ (căs. GÂRLEA) MIHAELA, „Vocea în jazz”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu

HORHAT-VENTEL VALENTINA, „Structuri ale imaginarului sonor în lucrările pentru pian la patru mâini ale compozitorilor francezi de la sfârșitul secolului al XIX-lea și începutul secolului al XX- lea”, dcotorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică

PÎNZARIU-ENOIU IOANA MINA, „Stil și creativitate în interpretarea muzicii lui Frédéric Chopin”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică

ARHIRE V. DAN ALEXANDRU, „Ipostaze chitaristice în creaţia lui  Joaquín Rodrigo”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

NEAGOE ŞTEFAN, „Violoncelul şi simfonismul romantic reflectate în poemele simfonice ale lui Richard Strauss. Principii de tehnică instrumentală, interpretare şi stil”, doctorat profesional, Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

DUNĂ LIGIA„Modalităţi de valorificare interpretativă a psalmului”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean

REUŢ LUCIAN IONUŢ, „Modalităţi de abordare a limbajului folcloric în creaţia violonistică românească a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean

BOLNAVU TUDOR, „Tradiţie şi inovaţie în violonistica modernă franco-belgiană”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean

AMARIEI RALUCA, „Particularităţi ale expresiei pianistice în creaţia compozitorilor celei de a Doua Şcoli Vieneze. Muzica pentru pian solo şi miniatura vocală”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean

CIREȘ (căs. NEAGOE) LUCIA, „Concepţia modernă privind rolul primului violonist în cvartetul de coarde”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean