2021
SOLOMON ELIZA PARASCHIVA, căs. IRINA-SOLOMON, „Stil, limbaj, poetică muzicală în liedul românesc din a doua jumătate a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Ciprian Ion
GRECU MARIUS DANIEL, „Incursiuni în repertoriul european modern și contemporan pentru cvintet de alămuri – argumente tehnico-interpretative”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Carmen Chelaru
DUȚU MARIA MAGDALENA, „Richard Strauss – creația de lieduri. Analiză structurală și interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
ANDREEA CHINEZ căs. SIMION, „Vocea de sopran în cantatele profane și lucrările sacre ale lui Antonio Vivaldi”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă
2020
SAVIN S. CIPRIAN, „Cântarea psaltică românească în viziunea creatoare a părintelui arhidiacon Sebastian Barbu-Bucur”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
LUPAȘCU C.G. IOANA MARIA, „Franz Liszt – creațiile concertistice. Între sacru și profan, între virtuozitate și filozofie”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Tatiana Pocinoc
CLIVINSCHI V. DENIS, „Repere conceptuale și stilistice ale simfoniei contemporane. Simfonia I – Puls (creație proprie)”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Ciprian Ion
SAVA M. GEORGIANA VERONICA căs. DIACONESCU, „Pianul, partener egal al clarinetului în creaţia unor compozitori francezi şi italieni discurs, structură, stil”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
SASU CĂTĂLIN, „Repere stilistico-interpretative în sonatele și romanțele pentru vioară și pian ale compozitorului danez Carl Nielsen”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
CANTEA I. DRAGOȘ-ANDREI, „Integrala creației pianistice a lui Leoš Janáček – transcendență prin programatism”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
2019
PERSIC V. DALIA- SIMONA CĂS. RUSU-PERSIC, „Compozitori ieșeni din a doua jumatate a secolului al XIX-lea în fonduri de bibliotecă și presa vremii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
BOANCĂ I. LIGIA căs. FĂRCĂȘEL, „Benjamin Britten şi generaţia sa. Momente culminante ale afirmării unor culturi naţionale”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
TĂNASĂ P. CARMEN căs. ALMĂȘANU, „Muzica corală neoprotestantă contemporană din România”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
BÎNZARI M. VEACESLAV, „Muzica vocală tradițională din Basarabia în trilogia umană. Nașterea – Nunta – Înmormântarea de pe Valea Prutului de Mijloc”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
MAIOR I. ANA-RUTH, „Compoziții neoclasice pentru două piane în prima jumătate a secolului XX. Analiză structurală și interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
HOU FENG, „A comprehensive analysis of quattro capolavori di Alessandro Scarlatti in the last quarter of the 17th century”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
MATEI V. VIOLETA CAMELIA, „Elemente stilistice şi interpretative în muzica rusă pentru două piane”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
PINTILIE PAUL, „Perspective contemporane asupra Concertului pentru orchestră Aproape de Soare”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
ANDRONIC Ș. ALINA-ANDREEA, „Retorica discursului pianistic în epoca romantică, reflectată în procesul interpretativ”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean
CRISTEA C. CONSTANTINA EMILIA, „Creaţia pentru pian a lui Karol Szymanowski – mazurca, preludiu și sonata”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
BOROȘ P. MARIUS-CRISTIAN, „Aria sacră în creația vocal-simfonică a lui Johann Sebastian Bach”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
VRĂSMAȘ IOAN, „Prototipuri sacerdotale în opera lui Verdi”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
MARIȘ HINSU A. FLORIN-MARIAN, „Rolurile paterne în creaţia verdiană”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
TURTĂ S. IOANA-LAURA căs. TURTĂ-TIMOFTE, „Stil și tehnică pianistică în suita pentru două piane din secolul al XX-lea”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
2018
TODICĂ N. ANIELA, „Duo-ul românesc pentru instrumente de suflat din lemn și pian (1950-1970). Aspecte structurale și interpretative”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
HARII BENIAMIN, „Principii și tehnici în arta orchestrației moderne cu referire la orchestrații proprii”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică
PAPA FILIP CRISTIAN, „Concertele pentru violoncel şi orchestră de Joseph Haydn – viziune interpretativă”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
OLTEANU PAUL, „Suita şi Sonata neoclasică pentru violă solo. Max Reger – Paul Hindemith. Corelaţii stilistico-interpretative ȋntre tradiţie şi modernitate”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
MIHAILĂ EDUARD-LUCIAN, „Sonata pentru trompetă și pian în creația compozitorilor europeni din prima jumătate a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
APOSTOLESCU GEORGE, „Secolul marilor transformări muzicale (1870-1970). Deveniri și corelații stilistice, sinestezie și interdisciplinaritate”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Leonard Dumitriu
2017
FERARU D. CARMEN- VALENTINA, „Opera barocă în Anglia (secolele XVII – XVIII)”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
MUCEA G. GEORGE-TODERICĂ , „Influența folclorului în jazzul românesc” , doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
BICHIR C. ELENA-MĂDĂLINA, „Miniatura pianistică în creația lui Robert Schumann – stil și interpretare” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
ORĂȘANU C. (căs. DINULESCU) STELUȚA LUCIA, „Ipostaze stilistico-interpretative camerale, în repertoriul muzical romantic şi postromantic dedicat harpei” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
DUMBRAVĂ V. (căs. STOICA) ANA-MARIA, „Fantezia pentru pian. repere în evoluția stilistico-interpretativă a genului (sec. XIX-XX)”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
POPA LIOARA RALUCA, „Particularităţi chopiniene în genul de sonată, poloneză, scherzo şi fantezie” , doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
HARITON GEORGE, „Tradiție și modernitate în sonatele și suitele pentru fagot ale lui Victor Bruns”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
IUȘCĂ (căs. CASTILLO) RAMONA MIRABELA, „Liedul spaniol în prima jumătate a secolului XX. Aspecte ale expresivității limbajului muzical”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă
SUVERGEL ADELINA DOINA, „Muzica rusă pentru pian în a doua jumătate a secolului al XIX-lea – stilistică și interpretare”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă
SUVERGEL MARIAN, „Jocurile populare românești din zona de câmpie a Banatului”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă
PASAT (căs. GUȚAN) ANDREEA-THEODORINA, „Miniatura pentru clarinet în muzica secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Nicolae Gâscă
2016
ANDRIEȘ PETRONELA, „Genul muzical requiem în secolul al XX-lea”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
CHICIUDEAN I. IOAN, „Rugăciunea domnească „Tatăl Nostru” în creația muzicală universală”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu
MARUS M. LOREDANA ELENA „Miniatura pentru pian în creația muzicală românească din a doua jumătate a secolului XX”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
ROATĂ (căs. HRUBARU) LĂCRĂMIOARA- MARIA, „Vocea de soprană lirică de coloratură în creația lui Richard Strauss – „Ariadne Auf Naxos”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
CHELARIU (căs. MOŞUŢI) MARIA, „Soprana și vocalitatea oratorial-dramatică”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
VĂDUVA-CLAVAC M. CAMELIA, „Perspective stilistice și interpretative asupra miniaturii vocale romantice”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică
STANCU EMIL, „Concertul pentru oboi și orchestră în muzica primei jumătăți a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică
ADAMACHI LIVIU RĂZVAN, „Cvintetul de alămuri în creația muzicală din a doua jumătate a sec. XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
CIOCOIU DANIELA-MIHAELA, „Mijloace de expresie și tehnică vocală în opera românească pentru copii”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
DRAGOȘ MIHAI COHAL, „Aspecte stilistico-interpretative în creația corală a compozitorului Arvo Pärt”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
ARVA EDIT MIHAELA, „Sonata pentru violoncel și pian în muzica rusă a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
PRISĂCARIU VIRGIL, „Interferențe stilistico-interpretative între muzica de operă și repertoriul pentru contrabas în creația lui Giovanni Bottesini”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
HRUBARU VLAD, „Joseph Haydn – Şapte sonate pentru cvartet de coarde op. 51 „Ultimele Şapte Cuvinte ale Mântuitorului pe Cruce”. O incursiune spirituală între imanent şi transcendent”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean
CIOTLOȘ CIPRIAN, ”O viziune interpretativă asupra sonatelor pentru violă si pian reflectată în creația lui F. Schubert, J. Brahms, M. Glinka și A. Rubinstein”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
IVANCIA CARMEN, „Ipostaze stilistico-interpretative în Concertul pentru vioară solo şi sonatele lui Wilhelm Georg Berger”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Constantin Stanciu
2015
MARISI F. ROSSELLA, „Musical creativity, political thought and power. Italy, Austria–Germany, and France in the first half of the twentieth century”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
GRIGOROPOL ANDREIA, „Aspecte stilistice ale muzicii instrumentale de cameră compuse de Dmitri Şostakovici – în contextul creaţiei contemporane de gen”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
BALAN C. MIHAELA-GEORGIANA, „Metode de analiză și interpretare semantică în muzicologia secolului al XX-lea”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
IUȘCĂ P. GETA-DORINA, „Dimensiuni psiho-educaționale în percepția muzicii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu
CARP P. MARIANA-CRISTINA, „Implicații ale relației metodă psihopedagogică – analiză – interpretare în cicluri de pian pentru copii”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu
NEZELSCHI CLAUDIA, „Interferenţe în universul componistic modern: Messiaen şi compozitorii români”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu
UNGUREANU M. MARIA-CRISTINA, „Compozitorul Remus Georgescu”, doctorat științific, conducător științific: Prof. univ. dr. Viorel Munteanu
POSTICĂ (căs. GÂRLEA) MIHAELA, „Vocea în jazz”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Laura Vasiliu
HORHAT-VENTEL VALENTINA, „Structuri ale imaginarului sonor în lucrările pentru pian la patru mâini ale compozitorilor francezi de la sfârșitul secolului al XIX-lea și începutul secolului al XX- lea”, dcotorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr.Gheorghe Duțică
PÎNZARIU-ENOIU IOANA MINA, „Stil și creativitate în interpretarea muzicii lui Frédéric Chopin”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Gheorghe Duțică
ARHIRE V. DAN ALEXANDRU, „Ipostaze chitaristice în creaţia lui Joaquín Rodrigo”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
NEAGOE ŞTEFAN, „Violoncelul şi simfonismul romantic reflectate în poemele simfonice ale lui Richard Strauss. Principii de tehnică instrumentală, interpretare şi stil”, doctorat profesional, Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
DUNĂ LIGIA„Modalităţi de valorificare interpretativă a psalmului”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Dan Prelipcean
REUŢ LUCIAN IONUŢ, „Modalităţi de abordare a limbajului folcloric în creaţia violonistică românească a secolului XX”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean
BOLNAVU TUDOR, „Tradiţie şi inovaţie în violonistica modernă franco-belgiană”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean
AMARIEI RALUCA, „Particularităţi ale expresiei pianistice în creaţia compozitorilor celei de a Doua Şcoli Vieneze. Muzica pentru pian solo şi miniatura vocală”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean
CIREȘ (căs. NEAGOE) LUCIA, „Concepţia modernă privind rolul primului violonist în cvartetul de coarde”, doctorat profesional, conducător științific: Prof. univ. dr. Bujor Prelipcean